ОПЛАТА

Клієнт проводить оплату на розрахунковий рахунок. Одразу після оформлення замовлення ми надішлемо розрахункові реквізити на вашу електронну адресу/вайбер.
ДОСТАВКА

Замовлення відправляємо Новою поштою (якщо вам потрібна доставка Укрпоштою, вкажіть у коментарях).
Ми оплатимо доставку замовлення:
● від 2500 грн на відділення та поштомат
● від 3500 грн на адресу
ОПЛАТА

Клієнт проводить оплату на розрахунковий рахунок. Одразу після оформлення замовлення ми надішлемо розрахункові реквізити на вашу електронну адресу/вайбер.
ДОСТАВКА

Замовлення відправляємо Новою поштою (якщо вам потрібна доставка Укрпоштою, вкажіть у коментарях).
Ми оплатимо доставку замовлення:
● від 2500 грн на відділення та поштомат
● від 3500 грн на адресу
  • ЗРУЧНО
    Безкоштовна доставка по Україні*
  • ШВИДКО
    Відправка в день оплати
  • НАДІЙНО
    Надійне та відповідальне пакування
  • ПРИЄМНО
    Презент до кожного замовлення

ПРЕТЕНЗІЇ ТА КОМПЕНСАЦІЯ

ПРЕТЕНЗІЇ ТА КОМПЕНСАЦІЯ

Відповідно до Закону України "Про Захист прав споживачів" парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

*   *   *

У разі пошкодження товару під час транспортування Ви отримаєте повну компенсацію коштів або заміну товару при дотриманні обов’язкових умов:
  • Посилка була розкрита у відділенні «Нова Пошта» у присутності відповідального співробітника та під його наглядом (або в присутності та під наглядом кур’єра у разі кур’єрської доставки) і працівниками «Нової Пошти» був складений Акт огляду про пошкодження посилки (упаковки і вмісту).
  • Якщо по цій же посилці Ви не отримали компенсацію з боку перевізника «Нова Пошта».
  • Покупець оформив повернення пошкодженої посилки (упаковки і вмісту) безпосередньо після складання Акту огляду в тому ж відділенні та під наглядом відповідної особи, що складала Акт огляду. Оригінал примірнику Акту огляду обов’язково додається до повернення пошкодженої посилки.

Повернення оплати буде здійснено шляхом перерахування повної вартості замовлення на банківську картку Покупця впродовж 3-х робочих днів після отримання та перевірки повернення та розгляду Акту огляду.

*   *   *


Заводський брак продукції підлягає поверненню і заміні (здійснюється за рахунок Продавця).